sobota, 29 marca 2014

Download

- Marian - rzuciła Hela do mężczyzny swojego życia - czy mógłbyś mi zainstalować takie coś do przeglądarki, by nie wyskakiwały reklamy?
- Przecież już raz ci to instalowałem.
- Tak, ale nie wiem, co przycisnęłam i teraz jakieś okienka mi znów wyskakują. Nie mogę normalnie nic poczytać.
Głos Heli był proszący, co niechybnie oznaczało, iż czuła się i winna i bezradna.
- Dobrze, kochanie - powiedział Marian podchodząc do jej laptopa.
Po chwili zainstalował stosowne rozszerzenie do przeglądarki, dodał powiadamiacz mailowy oraz pogrzebał w ustawieniach.
- Już masz zrobione - zakomunikował.
- Dziękuję, Maniuś - mówiąc to podeszła i cmoknęła go w policzek.
- Ściągnąłem ci AdBlockera, Cheker Plusa i ustawiłem synchronizację w Chrome. Za kwadrans wychodzę do pracy, czy chcesz, abym ci coś jeszcze ściągnął?
Półgłosem przechodzącym w szept odpowiedziała:
- A może... majtki?

Bez związku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz