wtorek, 10 grudnia 2013

W strugach deszczu


44 komentarze:

  1. i co ? tak stałeś biedaku za szybą i patrzyłeś jak inni piją ciepłą kawę i się obżerają :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy noce z deszczem? ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=vi62U1TNnwA

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię deszcz dzwoniący o szyby i wcale wtedy nie czuję się biedny:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraziłam sobie, że... padało tam w środku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wyobraźnia dobrze Ci podpowiedziała, bo była to duża szklana szyba w galerii handlowej. Cały czas ściekała po niej woda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka Korzeniewska10.12.2013, 23:44

    Leje, jak w Belgi, he, he :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie to na przytulną kawiarenkę wygląda, kawy bym się napisła, na obrazy pogapiła...a tu deszcz wszystko rozmywa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zjawiskowy ten "strug" wyszedł.
    Iluzjonistyczny witraż polichromatyczny, albo surrealizm magiczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bystre oko! Dobrze Ci to wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To szeroka i wysoka szyba, po której spływają strugi wody. Świetnie to wygląda, a szum wody wycisza... koi skołatane nerwy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...świetne foty! Serdeczności:)

    Ps..dopiero dziś skumałam jak dodać komentarz, ot, gapa ze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiałem zmienić nieco formułę komentowania ze względu na trolli, którzy od czasu do czasu czerpią przyjemność z robienia bałaganu. Na szczęście są na nich sposoby:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko, czułam, że to inspiracja miejscowa, galeriowa, coś mam dla Ciebie, w sensie o zakupowym wyczerpaniu

    http://gawker.com/man-commits-suicide-in-mall-after-girlfriend-refuses-to-1479660064?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gawker%2Ffull+%28Gawker%29

    OdpowiedzUsuń
  14. E, to nie mam co słuchać. Dla mnie to brzmi jak jednostajne,tortury chińskie.
    Wolę odgłosy modulowanego śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Caddi, naprawdę ten obraz wyszedł bardzo fajny, tyle że ja nie potrafię się ciągle odnosić do wszystkiego z powagą, bo nie lubię sobie robić pogrzebów z życia.
    Jeśli nie ma gdzieś na końcu zdania mrugającego oczka, to uznaj, że zapomniałam o nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też lubię, ale zależy po której stronie szyby stoję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The Dark Passenger11.12.2013, 16:35

    W tej kawiarni jest coś z impresjonizmu.

    OdpowiedzUsuń
  18. chłe, chłe, chłe:-)))

    https://www.youtube.com/watch?v=4iKLtfoP-wk

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu! Jeśli już to tylko przyjmuję prezenty:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wichrowe Górki11.12.2013, 17:15

    Fantastyczne zdjęcie. Od razu łapie za serducho, że jeszcze tylko kilka kroków i już będzie można rozkoszować się kawusią

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję zawsze z właściwej... znaczy się od swoje strony:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż tak daleko nie zaszedłem. Pozostałem z tej strony MOCY:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, Cisna! To zawsze jest na topie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz? Wolę schody do twojej piwniczki i tego, co leżakuje w oczekiwaniu na apetyt gości PT Gospodarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wichrowe Górki11.12.2013, 17:34

    Nic tak nie smakuje jak niespiesznie sączone napoje w miłym towarzystwie! Zwłaszcza pod rozgwieżdżonym niebem. Oby do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosną, jak tylko lody spłyną, spodziewajcie się odwiedzin. A dobre wino nieh czeka pokryte piwnicznym kurzem:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wichrowe Górki11.12.2013, 17:42

    ani nawet nie dotknę ściereczki. Już czeka. Co najwyżej delikatnie go przekręcę, by korki nawilżyć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale uważywaj, co byś nie uronił kropelki:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.youtube.com/watch?v=jpRIegCJsL4

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciepła kawiarenka w desczczowym świecie.Zdjęcie rewelacyjne, pachnie impresjonizmem, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piło się coś dobrego w galerii? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://strasznasztuka.blox.pl/resource/fiolki_impresj.jpg

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko mocna i czarną kawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobre skojarzenie, choć widząc je na żywo tego nie dostzregałem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście: strach się bać:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kwestia zostaje... dlaczego obiektyw pozostał bezczelnie suchy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Bo o tej porze to mnie już zaczyna suszyć. Widocznie ta dolegliwość przeniosła się i na obiektyw:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że mieszkamy w krainie bagien, bo by Cię osuszyło ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. ...i ten sposób jest bardzo dobry...:)

    OdpowiedzUsuń
  40. http://mikasia.wordpress.com/19.12.2013, 21:17

    byłeś u mnie w Deszczowej i nic nie mówiłeś??

    OdpowiedzUsuń