poniedziałek, 10 grudnia 2012

Bażant roku 2012

Sezon polowań na bażanty rozpoczęty. Pan C. z polowaniami niewiele ma wspólnego ani jako zwierzyna, ani tym bardziej jako myśliwy. Bażantem nie jest, ale blogerem jak najbardziej. Stąd miłe połechtanie dwiema nominacjami, jakie otrzymał od Pani Peoni (Blog of the year 2012) i od MrsDalloway (Very Inspiring Blogger Award).


Zasady zabawy:
  1. Nominować blogi, które według mnie zasługują na wyróżnienie.
  2. Poinformować blogerów, o tym, że są nominowani.
  3. Podziękować blogerowi, który mnie nominował.
  4. Dołączyć nagrodę na swoim blogu.
Wugusiowe Sza-piski - za humor, wyobraźnię i dystans do siebie
Czarownica Angie - za szczerość, bezpretensjonalność i dzielenie się radością
Judyta - za... piękne życie (La vie est belle) i ona... też
Mmrr - za wytrwałość w pisaniu o miłości
BlueBird - za wrażliwość i apetyt na życie
Ziemianin w kuchni - za dar smacznego pisania
Margerithes - za poezję na co dzień
Especjalnie - za pasję zgłębiania i dzielenia się teologią
Oczy w oczy - za przybliżanie świata mikro
Urden - za pasję podglądania drewnianych kościółków
Maurycy - za życie na serio
Poranna Rosa - za pięciolinię słów
U Goldenbrown - za pomnażanie radości






49 komentarzy:

  1. O rajuśku:))) I jeszcze jedna gwiazdka:))) Dzięki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Goldi, każdy otrzymuje to na co zasłuży:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i pozdrawiam miłych wymienionych i również

    Helę, Mariana, Dankę i jej męża, Caddiego oczywiście i szczególnie

    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu zespołu dziękuję za pozdrowienia.

      Usuń
    2. Tym bardziej się cieszę, bo mojego bloga niewiele osób wyróżnia, czuję się po stokroć szczęśliwa :P

      Usuń
    3. Mój blog po raz pierwszy został wyróżniony, zatem to spotkało i Ciebie i mnie po raz pierwszy:-)

      Usuń
  4. Uśmiechnąłeś mnie Caddi...
    Dziękuję pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Caddi <:)
    Zaszczyt to wielki , wielkie wyróżnienie za które dziękuję i chylę czoła .
    Z uśmiechem nieustannie , który dziś dzięki Tobie na mej twarzy zagościł .
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, jaki mam przydomek: uśmiechowyzwalacz :-)

      Usuń
  6. Nio, drugą gwiazdkę (nomen omen) sobie przypiąłem, ha! Dzięki Caddi. Uśmiech wielki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Caddi:*
    Wzruszyłam się!
    :))))
    DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem, że wzruszam, ale nauka radziecka zna takie przypadki.

      Usuń
    2. Caddi, a powiesz Ty mi ,
      czy jest jakiś limit tych wyróżnień? ;)

      Usuń
    3. Owszem, to liczba życzliwych osób:)

      Usuń
    4. aaaa, rozumiem ;)
      I jeszcze raz dziękuję! :)))

      Usuń
  8. dzięki wielkie za wyróżnienie ;-)
    miło być docenionym, zwłaszcza przez osobę, na której bloga zawsze warto zajrzeć by poprawić sobie humor ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim szczerze gratuluję nominacji i nie zazdroszczę Komisji Sędziowskiej :))) trudny wybór ...no chyba że każdy z autorów blogów dostanie nagrodę w swojej kategorii;)oddaję swój głos na znane mi blogi
    Wg - za "bajanie" ludowe i humoreski w których oprócz ludowości , czyli korzeni każdego z nas , przemyca morał .Wiadomo my belfry stawiamy na naukę ;)
    - Angie za to,że wyszła z chaosu, w którym ja ciągle tkwię, za klimat , nostalgię i cudne babskie sentymenty.
    - Ziemianinowi za smaczne notatki i za to ,że pięknie pisze o swojej Połowicy szapo ba :)
    - Urdenowi za klasę , za pasję , za to że jest
    - Gospodarzowi Caddiemu za treść w zdaniach :) za subtelny sposób opisywania świat damsko - męskich zmagań
    Innych blogów niestety nie znam , ale ... postaram się poznac;)
    ( Justyna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, dziękuję za komplement ujęty słowami: TREŚĆ W ZDANIACH.
      O to właśnie chodzi:-)

      Usuń
    2. Krzysiu :) to Ty mi na to zwróciłeś uwagę i bardzo zmieniło to moje spojrzenie , wzbogaciło je.( justyna)Uczę się :)

      Usuń
  10. Gratuluje wyróżnionym. Są blogi, na które wchodzi się z ciekawością i mam nadzieję, ze takie polecasz. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto odwiedzać wszystkie, ale czy zainteresują to zależy od indywidualnej wrażliwości. Znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  11. Dziękuję za miłe słowa pod moim adresem. Chciałbym polecić wpis Pani Peonii o nagrodach, który chyba najtrafniej oddaje ducha tej zabawy:
    http://szrotowisko.wordpress.com/2012/12/10/nagrody-nagrody/

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym tak ponurym i pochmurnym dniu zrobiło się od razu cieplej i milej po przeczytaniu ciepłych słów. Częściej to róbmy i niekoniecznie przy okazji konkursów, jak ten powyżej.
    Słowo jest silne i może nas podnieść lub powalić, ale jestem spokojny, gdyż bywalcy tego miejsca cenią je i potrafią właściwie się z nim obchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Caddi , ja też Cię wyróżniłam. Oraz nominowałam :)))
    http://angiewitch.wordpress.com/2012/12/11/dla-was-i-o-was/

    OdpowiedzUsuń
  14. Caddi,gratuluję nagrody!a raczej...nagród:)
    Przeżywałam to nie raz,dzięki moim znajomym blogowym jeszcze na starym onetowym blogu,to wiem,że to cieszy...
    ja tu od niedawna wchodzę i bedę wchodzic,bo w dośc ciekawy,subtelny sposób opisujesz sytuacje życiowe po prostu,dajesz sie wypowiedziec,spojrzeć w nieco inny sposób i dajesz po prostu sobie tu porozmawiac komentując.Jest kulturka...i to cenię:)
    No i humor tez jest,czyli...chyba już wszystko powiedziałam...:P)))
    Pozdrówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Smoczyco. To miejsce dla wszystkich, którzy w Heli i Marianie dostrzegają podobieństwo do siebie. Marian i Hela są jak krzywe zwierciadło, w którym się przeglądamy:-)

      Usuń
    2. Ty te historie o Heli i |Marianie kończysz w dość ciekawy sposób,aby każdy po swojemu mógł opisac i sytuacje i Twój przekaz...
      :)

      Usuń
  15. To bardzo mile byc uhonorowanym w ten sposob, mysle, ze Ci sie nalezy takie wyroznienie za chocby te roznorodna, czesto trudna tematyke jakiej sie podjales w pisaniu! I zawsze piszesz ciekawie z poczuciem humorum, ale i lekkim dystansem od zasadniczych spraw.
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wyróżnienia sprawiają przyjemność. Niech zdarzają się częściej.

      Usuń
  16. Również gratuluję wyróżnienia.dla mnie jestes osoba która w komentarzach trafia w samą dychę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy miałem czteromiesięczny epizod w wojsku to na strzelnicy trafiłem z kałasznikowa cztery dziesiątki i jedną dziewiątkę. Jest zatem coś na rzeczy w tym, co napisałaś:)

      Usuń
  17. Dziękuję Caddicusie za wyróżnienie i chciałem Ciebie powiadomić, że ja także dałem Twojemu blogowi wyróżnienie w zabawie Blog Roku 2012

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za wyroznienie...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, gratuluję...
    A ja nie wiem jak mam sobie umieścić u siebie tę jedną gwiazdkę co mi Wuguś przyznał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Stokrotko i też gratuluję:-)
      Chętnie bym pomógł z tą gwiazdką, ale nie znam maszynerii blogów na onecie.

      Usuń
  20. Caddicusie, skoro właścicielki dwóch blogów Cię nominowały, to znaczy, że masz dwie gwiazdki. Na blogu, do którego link podała Angie są odpowiednie emblematy z gwiazdkami.
    Gratuluję, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ps.Oj, teraz zauważyłam w bocznej szpalcie cztery gwiazdki, w takim razie podwójnie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Filemonko, mała rzecz a cieszy. Zwłaszcza, gdy otrzymuje się ją nie wyglądając zaszczytów.

      Usuń
  22. Ponieważ jeszcze nie przeczytałem najnowszego wpisu komentuję tutaj. Serdecznie dziękuję za przemiłe wyróżnienie mnie w konkursie. Odwdzięczam się tym samym, bynajmniej nie w rewanżu, lecz dlatego, że Twój blog wielce zasługuje na nagrodę. Wpis jest tutaj: http://maurycyteo.wordpress.com/2012/12/12/nagrody-i-wyroznienia/ i możesz sobie dodać kolejną gwiazdkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluje wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Caddi, gwiazdka ode mnie:) Za życzliwość i czarowne historie o Marianie i Heli:)
    http://ugoldenbrown.blogspot.com/2012/12/sypneo-gwiazdkami.html

    OdpowiedzUsuń