niedziela, 8 kwietnia 2012

Wugusiowe jajka wielkanocne



23 komentarze:

  1. Tak, Wugusiowe jajka są po prostu najpiękniejsze...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście nazbyt łaskawi. Nasze świąteczne jajka zazwyczaj nie są doskonałe - to znaczy nie w pełni nas zadowalają. Choć, o czym świadczą zamieszczane zdjęcia, zazwyczaj przygotowujemy się już na wiele tygodni przed Wielkanocą, to jednak ich ilość nie przekłada się na jakość. Chcemy obdarować znajomych, czymś od nas, chcemy też wspomóc stowarzyszenie w którym działamy, bo każda złotówka się liczy. Dziękuję Wam, że jesteście z nami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideałów nam nie trzeba, a co jest ważne, to właśnie napisałeś. Dlatego wspieram Stowarzyszenie i nadal będę wspierać, póki sił i pieniędzy starczy.. Ludzi z Sercem tak mało, a Wy w Stowarzyszeniu robicie tak wiele dla innych, że grzechem byłoby tego nie widzieć i nie pomagać.

      Usuń
  3. A tak przy okazji. Wsparłem też "konkurencję". Bywam na blogu Witaminki - ona z kolei raz na czas wspiera "Wioski Dziecięce". Już kiedyś brałem udział w jej aukcji (i wygrałem, ha ha). Oczywiście, że wolałbym tę kwotę wpłacić na Bez Barier, bo bliższa koszula ciału, ale cieszę się że jest osobą o dużej wrażliwości - niezależnie od tego jakie wybrała stowarzyszenie - warto wspierać każdą inicjatywę, nawet w formie zabawy, dopóki każdego z nas stać na sute i spokojne święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wugusiu, taką konkurencję w czynieniu dobra tylko życzyć sobie i innym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwoliłem sobie dodać linkę do Stowarzyszenia Bez Barier po prawej stronie w grupie Pasjonatów. Warto propagować działania tych, którym się chce chcieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caddi, jeżeli tylko mogę coś sugerować, to przerób linki na otwierające się w nowym oknie, bo szkoda opuszczać Twoją stronę

      Usuń
  6. Spróbuję coś z tym zrobić, ale nie obiecuję. Zawsze możesz klikać prawym przyciskiem myszki i wybrać opcję "Otwórz w nowej karcie":)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie ja chce poczytac o tym:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardzo się podobają, przypominają mi ozdoby jakie robiła moja babcia

    OdpowiedzUsuń
  9. A Wuguś to wew-ogóle jest debest i śmiało może rywalizować ze wszystkim babciami:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam też Wugusiowe jajeczka w koszyku! I moje różowe jest naj- naj- naj!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna idea bez dwóch zdań! Ogromne brawa:) Wszystkim nie jestem w stanie pomóc, dlatego daje siebie innym tyle ile moge, pracując wolontaryjnie na turnusach dla niepełnosprawnych. Widząc uśmiech innych, uszczęśliwiam siebie. To takie moje prywatne 7 niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jednak spróbuję tutaj delikatnie chlupnąć. No to chluuup.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jaja w koronkach wyglądają jednak dziwnie :) Jak w zabezpieczeniach antywstrząsowych :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzec można-dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym się pochwalił swoimi wielkanocnymi jajami, ale ponoć facetom nie wypada. W sensie bawić się w takie ozdobne zajęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Adam, to w końcu masz jaja czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam, pochwaliłem się u siebie, prywatnie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to i wpisałem się, prawie prywatnie

      Usuń