wtorek, 14 lutego 2012

Nadczłowiek - Talmud wysiada

Pan C. jako człek wyrozumiały, cierpliwy i łagodny z pewną nieśmiałością przyglądał się wczoraj temu wszystkiemu, co pojawiło się w komentarzach pod zgoła niewinną notką o niemocy Mariana. Wieloletnie przebywanie w obecności białogłów wiele go nauczyło, ale jak widać żadna wiedza przeszła, teraźniejsza i przyszła nie jest w stanie ogarnąć zjawiska, jakim jest kobieta. Na okoliczność burzliwej niewieściej dysputy przestudiował wybrane fragmenty Talmudu, by lepiej zrozumieć ich naturę. Owszem, znalazł tam ciekawe wątki podane przez uczonych, choćby taki:
Skojarzenie udanego związku mężczyzny z kobietą jest tak trudne, jak rozdzielenie wód Morza Czerwonego. Potrzebna jest do tego nieskończona mądrość Boża. [...] obowiązkiem mężczyzny jest szukanie żony o umiarkowanym temperamencie, pełnej taktu, skromnej i pracowitej.

Niestety, cała wiedza o kobietach gromadzona przez pokolenia wybitnych rabinów okazała się funta kłaków warta wobec tego, co kobiety wnoszą w formie samowiedzy. Panowie! cywilizacja i cały znany nam świat rozpada się! Możemy wołać, jak onegdaj Rzymianie: Hannibal ante portas!

Co kobiety mówią same o sobie? Ano właśnie to:
  1. Możemy chodzić i w różowym i w niebieskim. 
  2. Wiemy , że nasze dzieci są na pewno nasze ( przynajmniej do czasu narodzin, bo w szpitalu może dojść do zamiany noworodków, o czym kobieta może nie wiedzieć). 
  3. Nie łysiejemy.
  4. Mamy swoje święto państwowe i międzynarodowe.
  5. Mamy pierwszeństwo przy ewakuacji rozbitków. 
  6. Nie płacimy rachunków.
  7. Możemy chodzić na wysokich obcasach.
  8. Umiemy się skupić na kilku rzeczach jednocześnie. 
  9. Jeżeli jesteśmy zakładnikami, to zostajemy uwolnione jako pierwsze.
  10. Gdy jesteśmy zdradzane, to jesteśmy ofiarami.
  11. Gdy my zdradzamy, to facet jest rogaczem.
  12. Możemy spać z przyjaciółką i nie zostaniemy posądzone, że jesteśmy lesbijkami,
  13. Rozróżniamy i potrafimy nazwać siedem odcieni każdego podstawowego koloru.
  14. Nasze toalety publiczne nie śmierdzą tak, jak wasze.
  15. Kiedy przebijemy oponę, nam zawsze zatrzyma się jakiś mężczyna, żeby pomóc, a was przejeżdżająca kobieta najwyżej ochlapie.
  16. Mamy wybitne powonienie i znamy się na perfumach, dla was każde perfumy pachną jaśminem albo bzem.
  17. Żona prezydenta jest pierwszą damą, a mąż pani prezydent kim jest?
  18. Żona ambasadora to pani ambasadorowa, a mąż pani ambasador?
  19. I mamy o niebo lepsze szczyty. Gdyby mogli ich doznać to na pewno, by umarli.
Uwaga! Ściągnięty plik html uruchomić w  przeglądarce Internet Explorer.




119 komentarzy:

  1. Caddi, no ale to nie było jeszcze dokończone!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym pominąłeś, że focha umiemy robić z przekonaniem! :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. DeGwiazdko, nigdy nie będzie skończone, bo kobieta to niekończąca się opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niekończąca się opowieść" to jeszcze jedno: tak naprawdę - te wszystkie silne, niezależne, samodzielne itd., itp., w głębi serca marzą tylko o jednym - żeby je ktoś kochał... bezwarunkowo i bezinteresownie...
      eh, walka płci! to tylko forma zalotów... obu stronom chodzi o to samo... uczucie i lęk przed zranieniem...
      nie powiesz mi, Caddi, ani nikt inny, że mężczyźni mają inne marzenia... za to jak chętnie wchodzą w rolę tzw. twardzieli... ;)

      Usuń
    2. "(...)żony o umiarkowanym temperamencie, pełnej taktu, skromnej i pracowitej" - heh, caała ja, aż mam ochotę się w plecy pocałować. ten ...a ten talmud chyba był pode mnie pisany...

      cadduś, wizualizacja przednia, tylka jakaś taka za cicha :)))

      ams,bym zapomniała dobry wieczór :)

      Usuń
  4. I całe szczęście! :) U Charmee rozdają walentynkowe buziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nasze toalety publiczne nie śmierdzą tak, jak wasze" - hm, zastanawiająca ta znajomość męskich toalet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "zastanawiająca ta znajomość męskich toalet"
      to proste wugiestoosiem jestem babcia klozetowa po szkole podstawowej.
      masz może jeszcze zza winkla dodatkowe pytania?chetnie sie przed toba wyekshibicionizmuję.

      Usuń
    2. A! Mam Cię! To Ty mnie skasowałaś w euro, gdy mi się przy siku dwa zdania po niemiecku wyrwały ;)

      Nie nie mam żadnych pytań zza winkla. Trzymajmy się tego, że mnie nie lubisz.

      Usuń
  6. Właśnie, Wugusiu! Skąd one to wiedzą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Even, myślę, że zauważyłaś duży dystans Pana C. do siebie i własnej płci. Pozowanie na macho to nie jego bajka, a wyrażenie niekończąca się opowieść mówi bardziej o fascynacji kobietami, które poprzez swą zmienność nie mogą być rozpoznane do końca. Pozostają tajemnicą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CC - zauważyłam :) przykład - miał być uzupełnieniem "niekończącej się opowieści" - także w kwestii relacji damsko-męskich, a nie posądzaniem Pana C. o pozowanie na macho :)
      A to, ze jesteśmy dla mężczyzn tajemnicą? cóż, Ty wiesz lepiej, dlaczego to takie fascynujące ;):)))

      Usuń
  8. Transparentna,
    Może to o Tobie pisali pobożni rabini? :-)
    Wizualizacja po cichu konieczna. Wystarczy,.że wzbudza głośny śmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mnie też pisali ci rabini, bo to wypisz wymaluj moja charakterystyka.:):)
      Dzień dobry. Dziś się będę radować na radzie :)

      Usuń
  9. Cadduś :))) Cudnie!

    Ja wiem, ze czasem są upadki i wzloty. Dziewczyny to nic więcej, jak tylko kłopoty /lalala/
    Kazik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są upadki i wzloty oraz wszystko ma swoje zady i walety... :)

      Usuń
  10. Dobry wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Caddicus napisał Miły Gościu (...) To nie jest takie trudne:-)))

    No to próba Walentynkowa wpisania czegoś serdecznego na koniec dnia:
    ____*♥*______*♥*
    _*♥*__ *♥*_*♥*__*♥*
    *♥*_____*♥* ____ *♥*
    *♥*_____________ *♥*
    _*♥*____________*♥*
    ___*♥*___*____*♥*
    _____*♥*____*♥*
    ________*♥*♥*
    ________ `•♥•´

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakie ładne! Brawo!

      Usuń
  12. Fuf, udało się. No to serducho z dedykacją wszystkim spotykanym tu Paniom (dla pani Transparentnej też)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności zawsze są miłe! Nie pozostaje nic innego, jak powiedzieć: dziękuję!

      Usuń
    2. ja nie przyjmuję żadnych krzywych serc. trzymam sie tego, że cie nie lubię wirtualnie.nie dziękuję!

      pi.es,- tym bardziej, ze prawa komora jest widocznie powiekszona. zamiast rozdawać chorego zdechlaka na prawo i lewo,zastanowilabym sie nad poszerzeniem diagnostyki w kierunku-> EKG+wysiłkowe+echo+doppler tętnic etc...etc

      Usuń
    3. Zdechlak powiadasz. Coś w tym jest. Czyli dobrze mi się wydaje, że już nie żyję od trzech lat.

      Usuń
    4. Wugusiu, z dobrych rad należy korzystać. Oby tylko karetka dojechała w tę śnieżycę:-)

      Usuń
    5. Zatem naprawdę wierzysz, że gdyby mi zagrali to bym potańcował jeszcze?

      Usuń
    6. nie martw sie wugiestoosiem, będę na ciebie czekała
      ze )===[|||||||||]>---- pawuloniku :)))) jakbyco

      Usuń
    7. O! Coś nas jednak łączy, ja też lubię pojeździć na sygnałach, io io io.
      Dzięki Transparentna. Cieszę się, że jeszcze komuś chce się na mnie czekać. Jakie to romantyczne.

      Usuń
  13. Tez mi wychodzi, że jestem wzorcem talmudycznym dobrej żony :)
    Ale zauważcie, że obowiązkiem mężczyzny jest szukanie, li tylko ! Wcale nie musi znaleźć, a jak znajdzie, wcale nie musi poślubić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Guard, Transparentna,
    Widocznie w poprzednim życiu przyszło wam stać u boku uczonych mężów. Dobrze, gdy kobieta może poprzez swą postawę być punktem odniesienia rabinackich debat.

    Charmee,
    Jestem, jak ten uczony mąż z jesziwy, który jest mądry doświadczeniem swoim i... zasłyszanym. Zbieram okruchy wiedzy i tworzę świeckie mini haggady. Jeśli pobudzają do myślenia lub wywołały choćby jeden uśmiech, to już spełniły swoją rolę.

    Wugusiu,
    Masz talent. I róże, i serca i... szorowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Malina15.02.2012, 08:33

      Dzień dobry.....Przeczytałam,że wczoraj brakowało komuś ,, kosmitek ".

      Usuń
    2. cadduś?...tak sobie dedukuję...
      żona księdza to -- księżniczka
      żona popa to -- popar(ż)ona
      a żona rabina -- rabinicha??

      (cmoknowszy językiem po zębach) szkoda, że nie jesteś rabinem, bym cię o rękę poprosiła z wiadomych przyczyn, a tak... :(

      miłego dnia wszystkim(wugiestoosiem też) :))))))

      Usuń
  15. Dzień dobry, Czarna Malino. Dużo czytasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Malina15.02.2012, 09:23

      Dużo ? Staram się tylko czytać ze zrozumieniem :)

      Usuń
  16. Dzień dobry :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry:)

      Usuń
    2. Jak miło :):):)

      Usuń
    3. Witam :) u mnie prawdziwa śnieżyca, a jaka pogoda u Was? :)

      Usuń
  17. Witam ciepło w to śnieżne przedpołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słonecznie :):) Śnieg padał rano.

      Usuń
    2. U mnie pada cały czas :)

      Usuń
    3. Kiedy wreszcie zawita wiosna? :(

      Usuń
    4. Podobno w marcu :)

      Usuń
  18. Czarna Malina15.02.2012, 10:47

    Jak tu dzisiaj kulturalnie aż miło poczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć po burzy zawsze pojawia się tęcza ;)

      Usuń
    2. Czarna Malina15.02.2012, 10:57

      Ty Śnieżynko już wczoraj byłaś pozytywnie przyjęta przez DeGwiazdkę

      Usuń
    3. Może tak, może nie... ;) czas pokaże

      Usuń
  19. ad 1 ...chociaż obydwa kolory są tak samo ch..owe
    ad 2 ale nie wszystkie
    ad 3 no, znam przypadki, oj znam (i nie chodzi o sprawy kliniczne)
    ad 4 aż dwa? Gratulacje.
    ad 5 ...za kapitanem...
    ad 6 tak, w szczególności u kosmetyczki i fryzjera
    ad 7 wysokie obcasy podobno wymyślili mężczyźni, by kobiety nie musiały stawać na palcach przy całowaniu.
    ad 8 jeżeli to nie jest praca, ani prowadzenie samochodu
    ad 9 bo jako pierwsze się Was porywa
    ad 10 ...losu lub wypadku?
    ad 11 lepiej, że nie rogalikiem
    ad 12 pod warunkiem, że akurat nie chrapiecie
    ad 13 szczególnie przydatne w nocy
    ad 14 coś byśmy z tym zrobili, ale nie przesiadujemy tam całymi dniami
    ad 15 dowód na wyższość męskiej kultury
    ad 16 a jak pachnie jaśmin i bez?
    ad 17 alkoholikiem, ewentualnie pierwszym kawalerem, lub pierwszym ochroniarzem albo rycerzem
    ad 18 Albo jest mężem pani ambasador, albo kochankiem jej sekretarki
    Ad 19 szczególnie przy tym "męskim" szczycie
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Cane, słabo się postarałeś technicznie, Trzeba wjeżdżać na górę, żeby porównać :) Witaj :)

      Usuń
    2. Wiem, kobiety mają problemy z techniką. ;)

      Usuń
  20. Cane,
    wreszcie ktoś merytorycznie się odnosi dzisiaj do wpisu. Jesteś pierwszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorry, pierwsza była Transparentna z Wugusiem. Polubili się... chyba.
    Cane, był drugi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Transparentna z Wugusiem. Polubili się... chyba"
      kochałam się kiedyś w takim jednym wudeczterdzieści(wd40). jak on umiał zawiasy nasmarować,usuwanąć zabrudzenie i wspomagać zablokowane śruby oraz zapobiegać rdzy - to nikt tak nie umiał. moze wugiestoosiem, to jakiś krewny po kądzieli, ale nie zapytam go, bo trzymam sie tego, że wirtualnie to go nie lubię.:)

      Usuń
    2. powt. bo przepadło na drutach
      "Transparentna z Wugusiem. Polubili się... chyba"
      kochałam sie kiedyś w takim jednym wudeczterdzieści(wd40). jak on umiał nasmarować zawiasy, usuwanąć zabrudzenia, wykręcić zablokowane śruby oraz zapobiegać powstawaniu rdzy - to nikt tak nie umiał. może to jakieś krweny po kądzieli wugiestoosiem, ale go nie zapytam o to, bo trzymam sie tego, że wirtualnie go nie lubie. :)

      Usuń
  22. Witaj, Caddi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Transparentna,
    Żona rabina to będzie... rabinia? Brzmi całkiem ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Caddicusie, powiedz MalYnie, że wszystkich traktuję życzliwie... No prawie wszystkich:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Caddi, tak to jest, gdy głupie emocje wezmą górę nad rozsądkiem. Dyskusja pod poprzednim wpisem niepotrzebnie przesłoniła jego treść. Oby pod obecnym nie przydarzyło się coś podobnego.
    Poczytam to wszystko jeszcze raz i może później skrobnę coś merytorycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Rabinia"- brzmi bardzo dobrze, chociaż ja bym chyba powiedziała rabini- jak mistrzyni, ale "rabinia" jeszcze lepiej :)
    Witaj Herba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam do Wugusia, nie dosyć, że się zbłaźniłam dowcipem, to jeszcze utraciłam tam moją orchideę przecudnej urody...:(

      Usuń
  27. O Mistrzu rzeźbienia w słowie! O tuzie elokwencji! O arcymistrzu konwersacji! I trochę- prowokacji, nie tylko intelektualnej. Rząd tak nie potrafi! Czytam, myślę, podziwiam Państwo Komentatorstwo. Wszystkich TU obecnych szczerze pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Malina15.02.2012, 14:36

      A co to była za chwila???? Gospodarzu zamknąłeś wrota swego świata?

      Usuń
  28. Caddi, przyznam, że jestem skłonna się zgodzić z mądrościami Talmudu, ale takimi, które działają w dwie strony. Patriarchalne relacje nie są właściwe we współczesnym świecie. Owszem, nie można całkowicie zmienić ról społecznych kobiety i mężczyzny, ale drobne przesunięcia są możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cała ta walka płci, te dyskusje o wyższości świąt wielkiej nocy, nad świętami bożego narodzenia, prowadzą donikąd. Odwieczna walka dobra ze złem, starości z młodością, mądrości z głupotą, bogactwa z nędzą, światła z mrokiem, brzydoty z pięknem itp, itd, etc. trwała, trwa i trwać będzie. Trudno więc orzec, kto/co jest ważniejsze, albowiem jedno bez drugiego nie może w pełni funkcjonować.
    poker

    OdpowiedzUsuń
  30. U Katona to już na pewno byłam ja, Caddicusie :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą, Poker. Ja ten alfabet wtedy tak dla żartu zaczęłam przecież :) Zresztą sama to gdzieś wyczytałam chyba :) Bo feministka ze mnie żadna. Gary myję, obiady gotuję, koszule prasuję, sprzątam i do pracy też chodzę, ale narzekam tylko czasem, jak już jestem naprawdę zmęczona. Wiem jednak, że to wszystko to moje życie, które mnie cieszy tak po prostu... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień dobry:)

    Po raz kolejny zgadzam się z HerbaTee.
    A mój osobisty stosunek do 90% mężczyzn, można nazwać..stosunkiem
    Bystry zrozumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Angie, ale mnie rozproszyłaś tym stosunkiem, a już miałem tu coś kulturalnie napisać o pogodzie. O tym, że gdyby nie 4x4 to bym dziś do domu przez zaspy nie wrócił, a tak to jestem, obiad zjedzony, śniegu nie tylko na herbatę naniosłem, to i zęby wreszcie umyję nie w wódce

    OdpowiedzUsuń
  34. Wugusiu, teraz już wiem dlaczego ludzie piją: dla higieny jamy ustnej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarna Malina15.02.2012, 18:37

    D*** nikt mi nie musi tłumaczyć jak traktujesz wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja mam neta...

    OdpowiedzUsuń
  37. KOMUNIKAT ku uwadze tych, co zaglądają tu od niedawna,

    Autor - zwany także przez niektórych Gospodarzem, co sprawia mu dużą przyjemność - bardzo uprzejmie prosi, by nie próbować przesadnie agresywnie komentować zamieszczanych tu tekstów.

    W szczególności autor uprzejmie zawiadamia, że chamstwo, w tym prywata i ataki ad personam nie będą w tym miejscu tolerowane, autorzy zaś takich wypowiedzi zostaną zablokowani.

    OdpowiedzUsuń
  38. Charmee, wreszcie masz kontakt że światem bez wychodzenia z domu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba stałam się tu czyjąś ulubienicą do atakowania.:)
    Dobry wieczór :):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale to pewnie przez to, że ja taka ładna jestem:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz Caddiego spytać :) wprawdzie dawno się nie widzieliśmy na żywo, ale jednak jakieś pojęcie o mnie ma :)

      Usuń
    2. Wugusiu, ale chyba nie chcesz mnie atakować? Wiesz, że słabo się bronię:)

      Usuń
    3. Ta słaba obrona może być wzięta za zachętę.. Wugusiowi dwa razy nie mów!

      Usuń
    4. Ok, to ja nic takiego nie mówiłam, resetujemy!

      Usuń
    5. Teraz już za późno! Słowo się rzekło, kobyłka u płotu:)

      Usuń
    6. E tam "atakujesz, atakujesz" ja to już taki jestem, że lubię się poprzekomarzać, ten typ tak ma.

      Usuń
    7. Ja nie mówię, że nie atakuję, tylko że zaatakowana słabo się bronię.:)

      Usuń
  41. Wugusiu, uważaj z tą dociekliwością, bo nie wiesz kto może to czytać. Możesz stanąć przed trybunałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałem się do czasu kiedy myślałem, że mam do czynienia z człowiekiem. Tylko z prawdziwym człowiekiem można lubić się nie lubić, nawzajem ranić lub kochać (zwłaszcza kiedy ten człowiek jest kobietą).

      Usuń
  42. Osobiście czuje w Twoich słowach jakąś małą prowokację :)

    Im dłużej żyję (niestety nie mam już 18-tu lat), tym mniej rozumiem mężczyzn!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wildrose, dobrze odczytujesz intencje. A uwaga dotycząca braku rozumienia dla wielu niestety jest symetryczna: faceci w ogóle nie wiedzą, jak rozgryźć kobiety. Sam jednak, przyznaje to bez bicia, ciężko pracuję nad tym, by zrozumieć naturę niewiast.

    Oby się nie okazało, że kobieta i mężczyzna to dwa różne gatunki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura niewiast jest nienaturalna. Gdyby była naturalna, byłaby logiczna. Gdyby była logiczna byłaby do pojęcia.

      Próżny trud Caddicusie. :)

      Usuń
    2. Grafo, zbyt wiele pesymizmu w Tobie. we mnie jest nadzieja i nie czuję się Syzyfem.

      Usuń
  44. Witam cie caddicusie:)Czytam juz jakiś czas twoje posty i powiem ci ze sa równie dobre jak twoje komentarze zostawiane to tu to tam.Hmm tak sobie myślę ze mężczyżni na papierze wydaja sie mądrzy ale jak to z nimi jest naprawdę?Tego nie wie chyba nikt:))))

    OdpowiedzUsuń
  45. Elu,
    Najtrudniej odpowiadać na tezy, który dotyczą nas samych.
    Niewątpliwie jestem mężczyzną, w każdym razie mam taką samoświadomość, a to, co piszę jest tym, myślę. Ale nikt nie jest doskonały i mnie też to dotyczy. Mając zaś na uwadze papierowe prezentacje i wynikającą z tego podejrzliwość, co do prawdziwości, ograniczam się do zapisu elektronicznego:)
    Blog jest swoistego rodzaju projekcją, rodzajem seansu, więc nie należy autorowi wprost przypisywać wszystkiego, co napisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to Caddiusie papier przyjmie wszystko:)Ładnie nazwałeś że blog jest projekcją i seansem.A jak dobra projekcja to i ogladać się chce:)

      Usuń
    2. Najgorzej jest z tymi, którzy rzeczywistość blogową i wszytko, co jest tu napisane, widzą jako opis prawdziwych zdarzeń i sytuacji. Ten blog nie jest pamiętnikiem;)

      Usuń
    3. Gdyby był pamietnikiem podejrzewam ze napisałbyś o tym.
      Co do znajomości kobiet to mysle ze problem polega na tym ze mężczyżni czytają je jak książkę.Czasami przeskakują kilka stron myśląc ze to nie ciekawe a właśnie w tym przeskoczonym fragmencie kryje sie często odpowiedz:)

      Usuń
    4. Metafora tyleż trafna, co uniwersalna. To samo można napisać o znajomości mężczyzn przez kobiety.
      One i oni popełniają ten sam błąd w metodologii poznania: stosują model świata charakterystyczny dla własnej płci i przystawiają don badany obiekt. Nie ma mocnych! Porażka jednych i drugich. Stąd też, jak mogłaś zauważyć, w tym, co piszę o relacjach damsko-męskich jest dużo dystansu i autoironii.

      Usuń
  46. Personalnie nie można atakować? Łeeeee...

    No dobra, postaram się sprostać... Ale bronic się personalnie można, jakby co? :>

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz racje, czasami mam wrazenie, ze albo jestesmy faktycznie z roznych planet, albo jak napisales!

    OdpowiedzUsuń
  48. Charmee, odpór chamstwu należy dać zawsze:)
    Masz moje przyzwolenie i błogosławieństwo. No przecież jesteś rzecznikiem, jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wildrose, żywię nadzieję, że znajdę odpowiedź w mądrych pismach uczonych mężów, albo... A może powinienem tej wiedzy poszukać u mądrych niewiast?

    OdpowiedzUsuń
  50. Caddi, szacuneczek za ostatnie zdanie! No, Ty to potrafisz napisać! /pełen zachwyt/:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzień dobry Caddi, :) Dziś tłusty czwartek, to może jakiegoś pączka spożyjemy?:):)

    OdpowiedzUsuń
  52. A narzekają, że u nas marny stan konsultacji społecznych... Tu od nich aż puchnie. Brawo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rząd się pilnie od na uczy, tylko czy zechce?.

      Usuń
  53. Wszyscy pączki jedzą, nikt nie ma czasu gadać ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy dbający o linię wczoraj rzucili się do cukierni:)

      Usuń
    2. Dbający o linię- żeby była gruba i wyraźna .... :)
      Dzień dobry :)

      Usuń
  54. dobrze powiedziane, ale... z punktem 8 bym podyskutował. Miejska legenda to jest, coś jak Yetti czy osiemnastoletnia dziewica - to znaczy niby wszyscy wierzą, że owszem, że tak, że na pewno, ale czy ktoś widział, słyszał, dotknął? No właśnie.

    poza tym... sama esencja wiedzy, nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj Onibe, w moich progach. Każdy z wymienionych punktów jest dyskusyjny, ale kto jest w stanie przegadać kobietę? Z perspektywy lat wiem, że to niewykonalne. Poza tym każda z płci podkarmia się mitami na swój własny temat.

    OdpowiedzUsuń
  56. bez mitologii nie byłoby tej całej frajdy
    choć jej nadmiar czasami szkodzi zdrowiu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nadmiar szkodzi, sale ta szczypta... czasami trzyma przy życiu ;0

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja się pogubiłam. Za dużo komentarzy. Ale zanucę... "jestem kobietą..."
    http://www.youtube.com/watch?v=8lKZahL0vfo&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  59. Przeczytałam nieszczęsne 19 przykazań;)i zaczynam się zastanawiać..czy oby dobrze wymieszał sie mój genotyp;). Masz jakiś inny zestaw odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
  60. Dablju,
    Nie mam gotowców, ale cały czas pilnie poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami wiedzenie tłamsi, dusi i zwęża horyzont..;)

      Usuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń